lørdag 14. november 2009

Vinter.

Jammen kom snøen i år også. Og det i store mengder, Så det var bare å måke snø i dag. Men den var lett å få unna. Da fikk jeg testet de nye vinterskoene som jeg kjøpte på skobutikken La Pierre. Det er sko med innebygde brodder. Det var veldig smart for jeg har altid probleme med å få på meg broddene når det er is ute. Derfor kjøpte jeg de, selv om jeg ikke trengte noen nye vintersko i år. Har ikke testet de med broddene ute. For å få ut de måtte man bruke et lite vertøy som låser opp Plastdelen som piggene sitter i, så var det bare å vri å vende på denne plastdelen som piggene var montert så til slutt var det bare å låse den på plass. Samme metode bruke man når man skal skjule piggene når det ikke er is, og det er trygt å gå. Må vel nevne at det er to plastdele på begge skoene. en på helen og en del på front. Så jeg kommer til å gå trygt i vinter. Hvis du vil så kan du sjekke denne linken så finner du de. http://www.skobutikklapierre.no/

Ingen kommentarer: