fredag 27. november 2009

Diskriminert.

Ja det måtte skje igjen med meg også. Men det er lenge siden. Hvorfor jeg ble diskriminert i dag er fordi: Jeg var innom Coop Elektro Ringebu for å sjekke ut et tilbud på Pentax speilreflekskamera. som var på tilbud på grunn av Julegateåpning. Prisen lå på utrolige 1990 kr. og det var kjempe billig. Jeg spurte høflig om de hadde kameraet og fikk et pent svar at det hadde de ikke igjen noe pentax kamera fordi at de få kameraene de hadde var utsolgt fra morgenen av. Men Ekspeditøren var litt småfrekk like etterpå sa personen følgende: Du må vel ha hjelp til å koble opp kameraet mot en datamaskin hvis du hadde kjøpt et sånt et? Jeg svarte litt småsur at jeg hadde god kunskap om data og at jeg ikke trengte hjelp til akkuratt det. Som alle mine lesere vet så har jeg god kunskap om data og internett. Det er bare å se på andre innleggene min om diverse test av dataprogrammer så skjønner du. Dette har plaget meg utover dagen. La ut et varsel om dette blogginnlegget på twitter så nå kommer det. Håper at andre ikke kommer oppi noe lignende. Denne ekspeditøren vet at jeg er synshemmet og kanskje trenger hjelp, men jeg klare meg som best mulig selv, med litt hjelp av og til.

Ingen kommentarer: