mandag 24. juni 2013

Endelig en 7 tommers nettbrett i hendene igjen.

Jeg har lenge tenkt å tenkt å annskaffe meg et nytt nettbrett som er hendig på reise og ikke tar store plassen i sekken. Helt siden jul har jeg hatt denne tanken i hodet, men har altid lagt tanken fra meg. men i mai hadde jeg lyst til å få orden på dette hendige 7 tommers nettbrettet igjen. Jeg likte formatet da jeg brukte min galaxy tab orginalversjonen fra samsung som var det første nettbrettet med android, å jeg digget det helt til det begynte å bli tregt så jeg ville ha et nytt brett en 10 tommer fra asus som jeg liker og bruker hver dag, den dag i dag. Nå jeg bestillte dette hp slate 7 brettet i mai viste jeg lite hva som skjedde i juni da min mobil krasjet, og det samme gjorde nettbrettet. Så jeg måtte kjøpe meg en ny mobil også. som jeg har nå. Da lå bestillingen inne hos netonnet at jeg hadde bestilt hp slate 7 med levering i juni da netonnet motok pruduktet til lager. Nå er det sendt hit å jeg har pakket det ut å testet det litt. synes det var godt å ha så lite brett å holdei. Det er lett å ta me seg på diverse turer, så da er det bare å putte det i sekken uten at det blir for tungt. Mitt asus nettbrett med tastatur blir fort tungt i sekken når det er med, siden det ser ut som en liten minipc i stedenfor. Brettet har 3 megapixels kamera. men det er å forvente når brette kostet rundt 1400 kr. Da får man ikke så mye avangserte finnessser som man finner på de gjeveste modellene fra samsung å asus sine produkter og andre merker som f.eks sony. Det er stock android installert og ikke så mange apper som man finner på de andre store i denne kategorien. men så er det bare det at det av det hendige slaget å det liker jeg.





Ingen kommentarer: