mandag 16. november 2009

To stikk

I dag var jeg på ringebu helsestasjon og tok svineinfluensavaksine. Det er fordi at jeg er i en av risikogruppene på grunn av min epilepsi. Dette ville jeg selv og ble anbefalt av min fastlege til å gjøre det. Så nå er det gjort. tok også sesonginfluensavaksinen med det samme av samme årsak. det ble to stikk tilsammen. en i hver arm. Har merket litt ømhet der de satte svineinfluensavaksinen. Men ellers går alt bra. Trodde jeg skulle stå i kø men jeg var tidlig ute og var en av de første som fikk den i dag. Liker ikke å stå i kø så det slapp jeg. For derfor vil jeg oppfordre alle mine blogglesere om å vaksinere seg, særlig svineinfluensavaksinen. Men sjekk om du er en av risikogruppene før du vaksinerer deg. Oppfordrer alle andre også til å vaksnere seg.

Ingen kommentarer: