mandag 30. november 2009

Google wave.

I mange nerdeblogger som jeg leser har jeg lest om noe som heter google wave. Det er en kommunikasjonsplatform som google har laget. Sammen med gmail (google's egen epostplatform). Som de har testet og skrevet om i bloggene sine. Jeg gikk inn på http://wave.google.com for noen uker siden og la igjen min gmail adresse. Noen uker gikk og jeg tenkte ikke noe på det. fikk jeg mail fra google wave i dag med en bekreftelses link som jeg klikket på. Jeg har ikke fått testet google wave enda siden pcen min har hengt seg opp mesteparten av tiden av en eller annen årsak. fikk akkurat lese eposten min for en liten stund siden. Men den ser ut til å være enkel å bruke selv om det er en testversjon av google wave. Jeg kan ikke love noe men jeg har fått del ut hvis antall invitasjoner som jeg vil dele ut. Har sittet å tenkt mens pcen nesten har stoppet opp om at jeg kanskje skal ha en eller flere konkurranser der premien er en invitasjon til testversonen av google wave. Så for jeg finner ut hvor mange invitasjoner jeg har så skal jeg annonsere det på twitter eller her ved å legge inn et nytt innlegg. Hva synes du om at jeg skal ha konkurranser på bloggen? svar i kommentarfeltet. Men det er bare for å høre hva du som leser synes. ingen invitasjoner deles ut nå. Har funnet ut at jeg har 8 invitasjoner å gi. så da mener jeg at jeg skal prøve å lage 8 konkurranser, Der google wave invitasjon er første premien. andre og tredje får bare heder å ære.

Ingen kommentarer: