mandag 19. november 2012

Blir det en julegave på meg selv i år mon tro?

Jeg har begynt med julegavehandelen og har handlet par gaver allerede. men jeg lurer på om det blir en gave på meg selv å. For jeg savner et lite å hendig Nettbrett på 7 tommer som jeg hadde da jeg brukte min orginale samsung galaxy tab. jeg trenger ikke noe nytt nettbrett nå. Men jeg har så lyst så lyst. Jeg prøver å legge det fra meg siden jeg Har asus transformer pad som er kjempegod med skjerm på 10 tommer. men jeg savner det hendige formatet hvis man bare skal ha det med seg på en liten tur eller bare bruke det lell. Jeg sikler på det nye nexus 7 nettbrettet som har kommet ut med android 4.1 jelly bean, men som kan nå oppgraderes til 4.2 jelly bean som har en rekke forbedringer og mulighet for brukerprofiler. jeg skal ikke gi noe kritikk til min gode asus tranformer pad men jeg er i hundre for å få tak i et så kult nettbrett som asus nexus 7 fra google. Men det får vel bli ved tanken og prøve å få tak i gaver til mine gode familiemedlemmer og noen som jeg setter høyt i vennegjengen min. Jeg har en del å handle inn til dere.

Ingen kommentarer: