mandag 29. oktober 2012

Stort nytt for den som er Androidfrelst.

I dag lanserte google sin nyeste versjon av android. Memlig android 4.2 og den heter jelly bean forstsatt sies det i diverse nettaviser. Det skulle ha vært en pressevisning i New york der google viser frem sine mobiltelefoner å nettbrett i nexus navnet. Men stormen Sandy som herjer ved New York satte en skikkelig stopper for det. Men de lanserte godbitene alikevel selv om det ikke ble noe glansnummer av det. jeg vil ikke komme nærmer hva de har lansert, men hvis du vil se hva de har lanset kan du finne flere artikler på amobil. Men jeg håper å håper at samsung skal legge inn den nyeste versjonen av android på min samsung galaxy s3 som akkurat ruller ut den nåværende versjonen kalt 4.1 Jelly bean. Som jeg tok å oppgraderte denne mobilen i helgen via kies. Jeg jobber med en grundig test å kommer kanskje til å skrive et innlegg om det senere. Jeg digger android mer å mer. å det syns jeg er så kult. Jeg kaller meg selv nå en skikkelig android fan. Og jeg gleder meg altid til det kommer noe nytt fra den fronten. jeg følger med hva som skjer på eple fronten og på windows phone fronten som nå har en lansering i dag med windows phone 8. Men det er android som er mitt hjerte nærmest når det gjelder mobile duppeditter av den slags.

Ingen kommentarer: