lørdag 20. oktober 2012

Android-dockingstasjon med klokkeradio.

for over en uke siden hentet jeg min nyeste investering i gadgetfronten, for jeg trengte sårt en klokkeradio på soverommet mitt. Jeg brukte å bruker mobilen som vekkealarm nå å, men jeg trengte å se på klokka uten å løfte å slå på skjermen på mobilen for å se hva klokka er, for så å kanskje miste den i gulvet hvis jeg er så trøtt som jeg er av å til. For det har hendt før, til alt hell var mobilen i orden etter fallet på gulvet. Jeg letet litt rundt om på Netonnet sine sider å fant først en vanlig klokkeradio som jeg la i den elektroniske handlekurven der som jeg raskt slettet. tenkte som så at jeg må vel sjekke om de har fått noen nye mobiltelefontilbehør og da fant jeg denne klokkeradioen fra phillips (se bilde nederst) som hadde klokkeradio Og innebygget dockinstasjon som man å kan lade mobilen når den er docket i usb pluggen som er festet der. Da kan den å stå trygdt uten at man kan risikere at den faller ned om natten hvis man er så uheldig å komme borti den. For enheten er ganske stødig av seg og har gode høytalere som musikken kommer fint ut av uten for mye diskant. to basshull bak sørger for en bra bass til denne fine enheten. Man må koble mobilen opp mot enheten via bluetooth å den lades i usbpluggen. Man bruker en app som phillips har laget til alle sine høytalerdocking av denne typen å de har fått skryt for sitt design. appen hadde jeg fra før fordi jeg har en lignende dockingstasjon med høytaler fra phillips fra før som jeg skrevet om før på denne blogg. Jeg har testet den skikkelig nå denne uken ved å spille av spotify å tunein på hver sin dag, og jeg er storfornøyd med den. Den har å mulighet for å sette på to alarmtyper på enheten å så da får man flere alarmer Smilefjes

2012-10-13 14.47.01

Ingen kommentarer: