onsdag 29. februar 2012

Windows 8

Endelig har den åttende versjonen av microsoft windows kommet ut. og jeg gleder meg til å bruke den om noen år. Det er fordi jeg kjøpte meg en pc med windows 7 for snart et halvt år siden. Og digger denne versjonen. Men windows 8 er ikke helt klar enda, for den er bare ute i en testversjon som alle kan teste ut hvis de vil. Jeg hadde tenkt å laste den ned å legge den på en gamme laptop jeg har, men så leste jeg at den har de samme spefilikasjonene som windows 7, og da duger min gamle laptop med windows xp noe særlig. heller min forrige stasjonære pc duger ikke for den hadde også lite mine og kjører xp. så da får jeg la det ligge å se på alle de andre geeks som tester å tester i vei. Men det er spennende det å. jeg kan jo intstallere virtualbox, men det er jeg ikke sikker på hvordan man skal bruke så jeg får nøye meg med windows 7 og det er et bra operativsiystem. er du nyskjerrig så les les og last ned her. Men husk at dette er på eget ansvar. så får jeg nøye meg med artiklene i mens.

2 kommentarer:

Cecilie von der Ohe sa...

Jeg har en stasjonær PC fra 2005 og kjører Windows XP. Jeg har litt problemer fra tid til annen, men det humper og går. Nå skal jeg høre Radio Z. Jeg er spent på de nye programmene og håper det blir mer fra avisene.

Cecilie

Cecilie

Roy Bjørnesset sa...

Brukte xp i flere år flere år og på flere pcer. men som ivrig pcbruker så merket jeg at xp ble tregere å tregere. så jeg byttet til vista på en laptop jeg har og den stasjonære har jeg windows 7. og da ble alt så mye bedre :-).