fredag 5. mars 2010

Test av nytt bloggverktøy.

Når jeg skriver denne bloggen bruker jeg et nytt program for meg når det gjelder blogging. Det heter windows live writer. Det har vært der en god stund men jeg har ikke brukt det før nå. Men vent nå litt. jeg husket at jeg brukte det når jeg blogget i den forrige bloggen på msn space. Trodde ikke at jeg kunne bruke det på bloggerkontoen min som jeg har nå. Som regel blogget jeg gjennom epost som ble den enkleste formen når jeg kun skulle ha tekst og ikke noe annet. så jeg satte opp bloggkontoen mot Windows Live Writer i dag å måtte bare teste med dette innlegget siden det er så lenge siden jeg har blogget noe nå. Hvorfor jeg ikke har blogget er fordi at jeg har hatt så mye annet å tenke på som er av en privat karrakter. og sånne ting blogger jeg ikke om. Ellers er det bare bra med meg. Håper at det ikke er lenge til neste innlegg. Men jeg må ha noen flere ideer før jeg kan blogge om det. Har merket at besøkstallet har steget betraktelig og da er det kanskje at blogglysten kommer tilbake igjen for fult. ha en god kveld videre.

Ingen kommentarer: