onsdag 24. mars 2010

Har endelig fått spotify.

Som mange andre har jeg endelig fått spotify. Fant en reklame på facebook gjennom Burger king sin tilhenger side. De hadde faktisk spotify invitasjoner. Den sjansen ville jeg prøve å se om det var noen invitasjoner igjen og det var noen invitasjoner igjen og den ene fikk jeg “jippiiii!”. Så nå tester jeg spotify og hører på ett av bandene som jeg liker godt. Det er Ole Ivars. Så nå er det stor ståhei etter en del myslikte prøvelser for å få tak i en slik invitasjon. Skal se om jeg har noen Invitasjoner å dele ut. Men vil ikke love noe. Hvis jeg har noen skal det bli en konkurranse. Men vær ikke så sikker på det enda. Det må jo vurderes nøye før jeg gjør noe. Har du spotify og da lurer jeg på om du liker tjenesten eller ikke. Kom med en kommentar da vel.

2 kommentarer:

J Hammershaug sa...

Norske Wimp er bedre enn Spotify på de fleste punkter, og langt bedre på norsk musikk! Anbefales:)

Roy Bjørnesset sa...

Takk For tipset. Skal sjekke ut wimp Når jeg er lei spotify. Det hadde vært kjekt om du la inn linken til wimp når du kommenterte innlegget. slik at både jeg og andre kunne fort finne det. Som en ekstra kommentar til mitt blogginnlegg så oppdaget jeg at det kom reklame mellom musikken jeg hadde valgt og det satte jeg ikke pris på. Reklamen kom like etter at jeg var ferdig med innlegget og derfor kom det ikke med i når jeg blogget om det.