lørdag 27. mars 2010

Kommentarer og linker.

Det er sjelden jeg får kommentarer på bloggen min. Ofte er det dårlige kommentarer og en del bra. Men noen glemmer å linke til siden som jeg vil se, men som jeg må lete opp selv. Det kan gjøres lettere når du som leser denne bloggen legger igjen linken til en side eller et produkt når du kommenterer et innlegg. Hadde fått en kommentar på det forrige innlegget mitt om spotify. Der personen anbefalte norske wimp, og hadde glemt å legge linken til sin kommentar. Så vær så snill og legg igjen linken til siden så det blir lettere for alle å finne den når man har et annet alternativ enn det som står på innlegget mitt. Jeg linket ikke til spotify jeg heller, men tenkte som så at alle viste nettadressen til spotify men her får du det: http://www.spotify.com/no/#top Her får du adressen til wimp: http://wimp.no/site/web3/view.ftl?page=index så da er alle fornøyd. Kommentarer som ikke inneholder linkt til side/produkt (hvis det er mulig) blir mulig ikke publisert etter moderering av meg. Men tusen takk for at du vil kommentere bloggen for da blir det morsommere å blogge.

Ingen kommentarer: