onsdag 17. mars 2010

Opera mobile 10 i endelig versjon.

Jeg skrev en test av opera mobile 10 i romjulen etter en liten test. I dag oppdaget jeg at den var kommet ut i endelig versjon og ikke er i beta lenger. Hadde helt glemt å si i fra når en ny versjon hadde kommet da versjonen kom som beta 3. men gjort så gjort. Men nå kan du endelig laste den ned i endelig versjon og det er jo bra. Alt jeg skrev i testen står jeg fast ved. så du kan bare lese testen og laste den ned. Bare klikk på en av taggene som ligger til slutt i denne bloggen så finner du testen ganske så fort. Du kan laste den ned her: http://m.opera.com/mobile med standard nettleser på telefonen din. eller sjekk http://www.opera.com for mere informasjon. Fant ut at jeg kom til siden for opera mini men du kan fort finne opera mobile ganske så fort med å klikke på en link lenger ned på siden som jeg ikke husker helt hva heter. Liker du opera mobile så kan du bare poste den i kommentarfeltet for å diskutere det med andre her på bloggen.

Ingen kommentarer: