fredag 4. mai 2012

samsung bluetooth stick.

Her har du svaret som jeg stilte på min twitter side via min @roybjo profil. men først viser jeg bildet finner du her http://ow.ly/i/BAbY/original.

Svaret er et bluetooth handsfree stick fra samsung- Det er et lite bluetooth håndsett som ser ut til å være en pen. Men er rett å slett et bluetooth hånfree sett. og derfor laget jeg mit første spørsmål på twitter med bilde og jeg fikk ingen svar og da vet du det nå. settet fungerer godt med min galaxy s2 og lyden er ikke så god men den er god nok til å ta imot samtaler med og hvis man trenger å ringe litt. jeg fant denne løsningen når jeg var ute på nett for å finne en løsning slik at jeg kunne bruke høreapparat og bluetooth håndfri. Det finnes mange spesialløsninger men jeg valgte denne. Her er en video jeg har laget i dag etter testen.

Ingen kommentarer: