onsdag 28. desember 2011

På tide Å bytte nettbrett.

For over et år siden la jeg ut dette innlegget om at denne nettfjøla har jeg så lyst på. Så jeg tok å bestilte meg en sånn like etterpå. Og er fornøyd med den. Men nå skal de fleste androidmobiler og nettbrett oppdateres til android 4.0 ice cream sandwich, og enkelte enheter får det rett å slett ikke. Det gjelder dette nettbrettvidunderet jeg har liggende på stua akkurat nå. Det sies at hardvaren er for svak for ics og dermed ikke kan oppdateres. men så snudde samsung ved juletider å jeg la planene om et nytt nettbrett på hylla, trodde jeg. så leste jeg dette innlegget fra Android central om at det kommer kanskje en value pack i stedenfor ics. Så gikk den planen i dass.  så jeg la ut et spørsmål på twitter angående nettbrett som er bra helst ikke ipad, for det er android jeg skal ha. og helst 10 tommers nettbrett. Du kan tipse meg her på kommentarfeltet under. Jeg kommer til å vente med å anskaffe meg nytt nettbrett før det  kommer nettbrett med ics.  følg meg på @roybjo hvis du vil.

SÅ ble det slutt på bloggferien, men det er like greit Smilefjes.

Ingen kommentarer: