fredag 13. juni 2008

usb-adapter er i hus

I min lille blogg serie om mobilt brebånd har jeg akkuratt nå fått usb adapteret. Men jeg har tenkt å teste det skikkelig på søndagen da jeg sikkert skal til mor og far en tur. Da pleier jeg å ta med meg den bærbare pcen. Da kommer det sikkert en liten testblogg. Jeg hadde tenkt å teste det i dag, men så fikk jeg problemer med internettet etter at jeg lastet og installerte operas nyeste nettleser. Det er er den fredag den 13 i dag og da som regel står problemene i kø, uten at jeg er overtroisk, men rart er det likevel. Men spennende blir det. for å se hvor rask nedlastingen går osv. Vil du teste hvor fort brebåndslinjen din kan nedlaste filer og diverse, så kan du sjekke det hos itavisen. Jeg tror den kalles for spedometeret. Det kan være lurt å sjekke det for å se om du har fått det du betaler for.

Ingen kommentarer: