tirsdag 10. juni 2008

Har bestilt mobiltbrebånd

I går bestemte jeg meg for å bestille mobilt brebånd fra telenor. Det har jeg tenkt på lenge. Abbomementet jeg har bestil er kveld og helg. Du finner mer om abbomenentet hos telenor.no
Jeg er blitt helt avhengig av å ta med den bærbare pcen når jeg er på tur, møter etc. og det er ikke altid lett å finne et åpent nett eller et hotellnettverk som er gratis, når jeg skal sjekke mailen min eller bare surfe litt på nettet. Det å bestille mobiltbrebånd har surret rundt om i hodet mitt lenge og vel. så endelig gjorde jeg det. I dag fikk jeg mail om at pakken med usb-adapteret er sendt, og det kommer om noen dager. Sim-kort og instrukser kommer med ett annet brev. Å som jeg gleder meg. Det å være på nett hvor enn man går er nerdens store drøm hvertfall for meg. Testblogg kommer.

Ingen kommentarer: