lørdag 31. august 2013

Gadgetdilla igjen.

Gadgetsjefen har gadgetdilla igjen å må sondere markedet for billige å bra gadgets som jeg har virkelig råd til å kjøpe, og jeg har ryddet litt i listen fra dette innlegget her som jeg skrev i våres. Jeg lovet noen tester fra de gadgets jeg har kjøpt og det skal jeg gjøre i løpet av høsten får jeg håpe. Mange gadgets har jeg utelatt fra listen og mange har kommet til inni gadgetsjefens rare hode på listen der. Som mange vet måtte jeg anskaffe meg en ny mobil etter at min kjære samgsung galaxy s3 takket for seg og ble vekket opp fra de døde etter at jeg bestilte den nye mobilen som jeg bruker nå, nemlig samsung galaxy s4. I går bestilte jeg meg nemlig google's chromecast som man setter i hdmi ingangen på tv'n for så å streame filmer å musikk fra mobilen til tv'n. En apple tv killer kaller jeg det. Men i dag klarte jeg ikke å dy meg. Bare for å prøve meg, søkte jeg opp siden til google glass og registrerte litt info for å få kloa i Google's fremtidsbrille som jeg regner med at jeg ikke får tak i så lett, men det er jo lov til å prøve seg :-). Spennende blir det tror jeg.  Jeg har tenkt følgende for denne blogghøsten hos meg skal det være gadgets i teten, men litt annet stoff også alt fra ytringsfrihetssaker til ting for funksjonshemmede å synshemmede ikke minst. håper du setter pris på det jeg skriver og jeg håper at du får noen overraskelser på hva jeg kan gjøre som en synshemmet nerd.

Ingen kommentarer: