lørdag 7. juli 2012

Ferietur med litt mindre utstyr.

Før hadde jeg med meg en diger pc-sekk med en del utstyr som laptop å diverse tilbehør, som ekstra hardisk, mus å strømadapter. Også nettbrett kom med etter at jeg begynte å bruke det. Men i år har jeg tenkt å gjøre om på dette å ta med en mindre sekk med min asus nettbrett å tastatur sant lader for dette utstyret. Det er fordi jeg vil ha det enklest mulig og litt lettere løsning siden jeg skal ha med en bag med det nødvendigste av klær å andre ting som man trenger på tur i noen dager. fotokamera å videokamera er å med, men har hatt med fotokamera i pc-sekken før å. Dette er fordi jeg lagrer alt av bilder tatt med mobilen rett i nettskyen gjennom dropbox å asus webstorrage som lagrer bildene automatisk på nett etter at bildet er tatt, så jeg kan slette de etter hvert på mobilen. Bilder å video på foto å video utstyret blir lagret på enheten til jeg kommer hjem å får lagt det på hjemmeserveren etter en liten redigering. Og derfor trenger jeg egentlig ikke alt dette utstyre siden alt går automatisk når jeg har koblet mobilen opp via wifi når jeg finner det. Dette vil merkes med bedre plass å mindre utstyr å drasse på. Lettere er det å bære å Mobilen med det bluetooth tastaturet skal å være med. Jeg digger å jobbe med dette nye asus hibridnettbrettet å er sjelden innom pcen hvis det er en liten tin jeg er nødt til å sjekke siden jeg har nettbrettet ved en armlengdes avstand der jeg som reger ler. Jeg er helt avhengig av å være på nett i ferien siden jeg blogger å har lyst til å sjekke kommentarer å diverse. Mailboxen må jeg å sjekke siden jeg liker å ha det ryddigt der. I de siste dagene har jeg planlag hva jeg skal ha med meg å ikke ha med meg av tekniske duppeditter for å heve konforten litt å ikke drasse på for mye. før i tiden da jeg ikke hadde nettbrett. men bare hadde laptop å ikke noe nettskylagring av noe slag, så måtte jeg koble mobilen opp med bluetooth til laptopen for å overføre bilder å ta backup. få nå blir ferieturen til svenskegrensen en lek når det gjelder å ha med seg det tekniske utstyret og ikke altfor mye av det.

Ingen kommentarer: