lørdag 10. mars 2012

Tilbake til det gamle designet.

Som du ser på min blogg nå har jeg byttet tilbake til det gamle designet mitt Dette er fordi det ikke var mulig å få kommentert innlegg hvis du bruker nettleseren opera som jeg gjør. så jeg tok den tunge beslutningen i dag om at jeg legger tilbake det gamle designet, men med en ny bakgrunn. så da vet du det. Nå fikk jeg tilbake mine vidgets som f.eks twitter å fb og en hel del andre widgets å. Innleggene skal forøvrig handle om det samme. du kan se mitt nye slagord som er det samme som da jeg redesignet bloggen for et halvt år tilbake. du kan bruke #roysblogg i twitter som før. så jeg håper at du blir fornøyd selv om det ikke er så kult med alle visningsmulighetene som var i det nye designet.  håper at du vil følge meg å lese denne blogg alikevel Smilefjes.

Ingen kommentarer: