torsdag 5. januar 2012

Apps 3

Jeg har fåt så mange lesere etter at jeg la ut favoritt apps innlegget mitt at jeg måtte legge ut et innlegg til med apper som jeg bruker. Men jeg syns det er synd at du som leser ikke legger ut dine apps som du bruker i hverdagen din. det kan være nyttigt for meg å flere lesere. Den første skulle ha vært med i det forrige innleget men jeg kom ikke på det, og derfor legger jeg det på topp.

Opera software har laget i flere år nå nettleseren Opera mobile og Opera mini. Det er to nettlesere som jeg har brukt i mange år. Jeg bruke helst opera mobile siden det ligner mest på en vanlig nettleser og den er god å bruke og den fikk en test av meg for noen år siden her på bloggen. og fikk svar fra en av de fra Opera software som takket meg for testen. gjennom twitter. Noe som er skikkelig stas. Da hadde jeg bare symbian versjonen: Jeg har endret mobil etter den tid å fått på plass opera mobile for android. Og den har blitt stadig bedre å bedre. fint med nettleser som synker passord å bokmerker fra mobil til tablet å pc gjennom Opera link. Vil du spare noe penger lønner det seg å aktivere opera turbo når du surfer på nettet. Vil du ha opera mini på telefonen funger det samme med opera link. Mens turboen er innebygd i nettleseren for å soare penger å minne.

 

Iptelefoni er greit å ha og da er skype god å ha. Jeg skriver ikke så mye om det for de fleste bruker sikkert skype gjennom pcen og du får de samme funksjonene som på pcen din.

 

En nyttig godsak til slutt. Jeg har lagt til en lommelykt funksjon på mobilen å nettbrettet. og da bruker du blitsen som lommelykt. så da har du med deg lommelykten med deg uansett. Men husk at den bruker mye av batteriet på mobilen din.

 

Nå har du enda tre apps du kan sjekke ut. og alle tre har jeg testet ut og ikke er farlige å bruke i det heletatt.

Ingen kommentarer: