fredag 4. februar 2011

Fredagsgodt er nå avviklet.

Dette var egentlig en avstemmingsrunde som skulle ha vært frem til kl. 21.00 men så var jeg innom admistrasjonsdelen på bloggen og skulle sjekke kommentarer å registrere de siste stemmene. Som du ser under hvert av videoinnslagene som jeg har lagt ut under dette konseptet er det ingen kommentarer i det hele tatt. Jeg har hatt denne bestemmelsen i tankene i en liten tid nå. og har med tungt hjerte bestemt at fredagsgodt konseptet er avviklet på grunn av forlite eller ingen kommentarer under de to vieoene som er blitt vist. Ingen kommentarer, ingen stemmer. slik var regelen. jeg kommer ikke til å legge ut noen videoer i denne kategorien på en stund. Men jeg har sjekket på statestikken at det har vært en del lesere som har sett de to videoene. jeg kommer også til å avvikle konkuransen på facebook grunnet samme vedtak som her bare en liten endring at det ikke er noen som har lagt ut en video eller liker en video. Men dette har vært et spennende prosjekt for meg. for det er jeg som har sett på diverse videoer som youtube har i registeret sitt. Normale blogginnlegg kommer, men mange er blitt flyttet over til min mikroblogg.

Ingen kommentarer: