søndag 6. februar 2011

En liten overraskelse på leserstatestikken.

I dag var jeg innom bloggen for å sjekke litt statestikk over hvor mange lesere det har vært på bloggen i de siste timene eller dagene. Den som er på admistrasjonsdelen i bloggen er skikkelig grundig og tar for seg timene og hvor mange det har vært på akkuratt på den tiden. Der fikk jeg ikke noe serlig overaskelse. Men jeg har en stattestikk fra blogglisten som alle kan se, og der viste det seg at det har vært inne 11 stk i går. for i dag vises ikke enda. det var en oppgang på lenge.  Og det synes jeg er bra. Jeg prøver å promotere bloggen min ofte jeg kan både på nett å når jeg prater om blogging. Det må jeg gjøre ofte, og derfor får jeg også lesere gjennom den kanten. Du kan finne denne bloggen på forskjellige kilder som twitter å facebook. Blogglisten, blogglovin og bloggurat. så du finner bloggen min lett når du vil lese den. tumblr (Min mikroblogg) skal også innleggene legges inn hvis jeg har fått det til, men det er første gangen det legges ut der. etter jeg har ordnet link til bloggen min der. jeg syns det er viktig med lesere og at andre liker det jeg skriver om. Jeg prøve å blogge så ofte jeg kan, Men jobben på dagsenteret og de andre fritidsaktivitetene setter en liten stopper for at jeg skal blogge daglig, for det har jeg desverre ikke ork til.

Ingen kommentarer: