søndag 4. april 2010

Fant en gammel rss-lesertjeneste.

Av og til ser jeg over de tjenestene jeg ikke bruker eller finner igjen etter en lang tid. Denne tjenesten hadde jeg helt glemt at jeg hadde. Den ligner veldig på Google leser. Da vet de fleste som bruker en  sånn tjeneste at det er en rss leser på nett. Bloglines var den første rss-leseren på nett som jeg brukte i sin tid. Lenge før jeg viste at google hadde sin google leser. Så det var spennende å logge seg på å se om kontoen min virket, og det gjorde den. Den var full med gamle rss-feeder som jeg ikke hadde lest de siste årene. De markerte jeg som leste og la inn på min pc et ikon som sjekker om det kommer noe rss inn på min bloglines konto. dette var en tjeneste som jeg hadde helt glemt og hadde ordnet for lang tid sien en google leser konto. Jeg kommer til å legge ut link til begge rss-leserne så da kan du velge selv hva du vil bruke av disse tjenestene. Link til Google leser får du her: http://reader.google.com eller den jeg fant i dag får du her: http://www.bloglines.com/ Da blir det enklere å lese blogger og nyheter som du er interesert i. God lesing.

Ingen kommentarer: