fredag 30. april 2010

Er Nokia tilbake på tronen?

Det kan man lure på, for jeg er storfornøyd med min Samsung i8910 omnia hd. Men er altid ute på nettet for å se på og finne ut hvilken mobil jeg skal velge neste gang. Eller kanskje bare blogge om. Et slikt tilfelle er nå. Jeg har funnet Nokia’s neste flaggskip på mobilfronten. Den heter Nokia N8 og er en sånn mobil som vi nerder kan tenke oss. Spefilikasjonene er ikke så mange, men de som er høres kjempegode ut.  Samsungen min har hd filming og Det meste av funksjoner. Og jeg elsker den bedre en min gamle Nokia N97 som holdt på å dø ut for andre gang da jeg bestile samsung mobilen min. Da tenkte jeg at Jeg ikke skulle ha Nokia mer, Men kanskje denne mobilen kan ta tilbake plassen som Nokia hadde hos meg før. Slik tenkte jeg  når jeg så denne videoen.

 

Ingen kommentarer: