onsdag 27. juli 2016

Statistikkens overraskende visninger.

Enkelte dager er det veldig overraskende å lese statistikken, både her på bloggens admistrasjonsside og i Google analytics. Når du besøker denne bloggen legger du igjen små spor som jeg bruker for å analysere hva du som er innom her leser av innlegg. Hvilken nettleser du bruker. Og ikke mins hvor du henter informasjon om bloggen min fra enten det er google eller facbook osv. Hos analyse siden hos google har jeg flere alternativer som trend og hvor lenge du er inne på et innlegg for å lese det. Da kan jeg finne ut om dette innlegget er en av de beste eller dårligste innleggene i bloggen til en hver tid. Jeg liker å lese om hvor mange besøkende det er inne i her for å lese. Den aller nerdete er analysen om hvilken nettleser man bruker og hvilket land som leser mine innlegg her på bloggen. noen ganger kan det være en overraskelse p lese. Så jeg må vel informere at sånne statistikker bruker cookies som jeg bruker i denne blogg for å hente ut litt informasjon til bruk for denne bloggen og ikke noe mer. Skal bli spennende å følge med på dette innlegget siden det er lagt ut så raskt, men det er de fleste innleggene her på bloggen. de er nøye tenkt over i hodet mitt før det kommer ut.

Ingen kommentarer: