fredag 19. september 2014

Musikk redder dagen.

Jeg hører på masse på musikk. Det er hver dag jeg hører på musikk. Det får dagen til å gå fortere og letter mine tanker. Jeg lytter til mange sjangere men styrer unna jazz, klassisk å opera for det ødelegger lysten til å lytte. Det jeg liker best er electronica med god bass og driv, og transe er ikke å forakte med gode beats. Men skal man høre på god musikk trenger man gode høyttalere og ikke spille alt for høyt for da ødelegger man ørene. Mange sverger til digre å mange høyttalere, Men man trenger bare to synes jeg, nå fortiden finnes det par høyttalere som simulerer saround så man slipper å ha opp til 7 stk som mange sverger til. CDens tid er forbi for nå har man musikken på diverse musikktjenester som spotify som jeg bruker, som er meget bra. Jeg bruker også Google's egen musikktjeneste nemlig Google play music. Når det kommer til hodetelefoner har jeg skaffet meg en god hodetelefon fra beats by dre som jeg synes er kjempegode, Hodetelefonen har navnet beatsstudio og sitter over ørene og har utrolig god komfort. Er jeg på farten eller på jobb har jeg anskaffet meg ørepropper fra beats by dre som heter beatstour. Som er skikkelig gode å lette å ta med seg på farten hvis man er nødt til å ta powerup der man koser seg med musikk for at tiden ike skal bli så lang. I bekke modellene er lyden klar og frisk. bassmotoren trøkker tel når det trengs, og ikke for mye diskant for det liker jeg ikke. Har du mobil med dårlige ørepropper lønner det seg å erstatte den med noe bedre for det har jeg erfart.

Ingen kommentarer: