fredag 19. april 2013

Fremtidsbrillen er her.

Jeg har sett på mange videoer at google glass. et spennende brulle-konsept som lages av google. Med denne brillen kan man få info om hvor man er via google maps og man kan ta bilder å video hvis det er noe som skjer. man kan sikkert koble opp mobilen for å få mere info osv. Brillen er bare en liten skjerm som er satt opp på et brille stativ, og man bruker bare det ene øyet til å se på den. Det har kamera for bildetagelse. Skal man søke på noe på nettet bruker man som regel stemmen til å søke opp de man leter etter for brillen har både mikrofon å høytaler. Jeg elsker dette men jeg ser altfor dårlig til å bruke det selv om det sies at man kan montere enheten på en brile med styrke.Men dette er fremtiden syns jeg. se video:

Oppdatering: Du kan lese mere om google glass hos side 3.



ps: jeg har endret kommentarfeltet til google+ eget kommentarsystem for å prøve ut det. Dette har ingen ting med saken å gjøre men bare en opplysning av ren formalitet :-).

Ingen kommentarer: