lørdag 9. juni 2012

Nytt kommentarsystem.

Endelig har jeg fått i orden disqus komentarsystemet som jeg hadde tenkt da jeg skrev dette lille innlegget her når jeg annonserte mitt disqus profil. jeg la det inn på blogger for lenge siden men jeg har aldri klart å få det helt frem. Intil i dag jeg tok et tak å la inn alt på nytt og nå fungerer det . Har hatt dette i en lang stund på Roy’s mikroblogg. For å kommentere nå. Er du nødt til å logge deg på med enten facebook eller twitter. pluss noen andre valg som du får opp. Jeg er ikke interesert i at folk kommenterer annomymt lenger siden at folk kommenterer mye rart på nettet som ikke passer seg. Og da er det godt at du viser meg hvem du er. Det gamle kommentarsystemet er synkronisert med det nye så alle kommentarene skal være på plass. har du inspill så kommenter. Og ikke vær redd. Dette er det beste for oss alle.

Ingen kommentarer: