lørdag 12. mars 2011

Denne fasttelefonen har jeg lyst på.

Eller er bredbåndstelefon det kalles nå fortiden. Ja det heter jo det, for det er få som har en vanlig fastteleon nå for tiden. Eller har man bare mobil. Det vil sikkert Telefonselskapet Telio rette opp i og har laget Telio touch. Dette er en telefon med en base enhet som har en 7 tommers skjerm.  Man kan kjøre diverse apps på den for eksempel yr.no og gulesider osv. Man kan også lytte på radio å se bilder. Smart tenkte jeg når jeg så reklamen på tv’n her om dagen. Og fikk se at det var med en vanlig trådløstelefon som er tilkoblet den store baseenheten. Jeg syns at Telio har gjort noe lurt der. og sjekket ut nettsidene deres nå idag. sjekket priser og annet informasjon om denne telefonen. Telio siden finner du her. Denne har jeg lyst til å kjøpe men skal vente litt. Kanskje Du har lyst på den etter å ha sett denne vidoen:

Ingen kommentarer: