søndag 19. september 2010

gamle mobiler i lang rekke.

 

Bilde010

For en stund siden ryddet mor i skuffer å skap, Da fant hun en del gamle mobiler som hadde blitt liggende urørt siden de ble brukt en gang. Da jeg oppdaget at de var lagt frem på en komode. måtte jeg bar ta det bilde å blogge om det. her er det mange mobiler som jeg har brukt og gitt de til mine foreldre ettersom jeg skiftet til nye og mer avangserte telefoner. Men slit er utviklingen at jeg må skifte hvert år. Mange syns det er tull, men det synes ikke jeg, for jeg vil følge med i utviklingen av nye telefoner og da kan man ikke ligge på latsiden. Men da når jeg så de telefonene var det morsomt å mimre litt om de telefonene jeg har brukt en gang i tiden. Det er noen telefoner som ikke jeg har kjøpt der også. men det var spesielt å se så mange retro mobiler på en gang :-).

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hehehe ja dette var en fin samling med gamle mobiler;). men den første motorola du hadde ser jeg ikke. Det var rene mursteinen;).

Roy Bjørnesset sa...

Nei. Den er kastet for lenge siden. da foreldrene våre flyttet dit de bor nå. Men jeg husker den ennå. Til opplysning var det motorola digiflip. og den ser ut som den nesten var en murstein hehehe.

SusanneKarlsen sa...

haha, morsomt!

Anonym sa...

For guds skyld, ikke kast Nokia 7110! Den er "gull verdt"! ;) Fra Dagbladets innstikk: "Nokia 7110 var den første mobiltelefonen med WAP-leser. Det ble annonsert i februar 1999 og sluppet i oktober 1999. I dag har den oppnådd kultstatus og regnes av mange som den mest stilfulle mobiltelefonen som er laget noensinne."

Roy Bjørnesset sa...

7110 er dessverre kastet.Det var min far som fikk den etter at jeg brukte den. Den tok opp plass i skuffen og var ikke til nytte lenger. Men takk for informasjonen. :-)