lørdag 1. desember 2012

Hvem ringer.

Jeg bruker to forskjelige apper for å finne ut hvem som ringer til meg det ene er 180.no sin egen app og den andre er Anti telefon terror som avslører de forhatte telefonselgerne. er det noe som jeg ikke liker å svare når det ringer, så er det telefon selgere og meningsmålings selskaper som plager meg under middagen osv.

180.no's app er god å ha når du har et ukjent anrop som du lurer på ringer. Den kan å søke opp hvem som har sendt deg en sms hvis du ikke har den i kontaktlisten din, og du kan lagre kontakten til kontaktlisten hvis du trenger det når samtalen er ferdig.  du kan velge å kun bruke wifi når et anrop skal sjekkes men du kan å bruke den både med 3g å wifi som mange bruker den men jeg bruker å søker opp ukjente anrop når jeg har wifi tilgjengenlig for å spare penger. Det må nevnes at man kan gjøre manuelle søk osv.

Etter å ha lastet å installert Antitelefon terror appen får du beskjed om å laste ned en fil med telefonnummer å info som appen trenger når en telefonselger ringer.  Appen setter en diger varseltrekant midt på skjermen for å varsle at det er en telefonselger som ringer Og du er varslet å trenger ikke å ta mobilen. Man kan å sette automatisk på lydløs eller avise samtalen når den skrekkelige telefonselgeren ringer. Det er ikke alle nummer som er lagret og da kan man legge den inn selv ved å bruke listen som er oppført i appen og sperre det nummeret som plager deg hvis det er en telefonselger riktig nok.

Disse to appene har hjulpet meg når jeg trenger det å det er færre telefonselgere som ringer nå enn før da jeg la inn denne appen for noen måneder siden. så nå har du et par tips i denne posten som du kan sjekke ut.

Ingen kommentarer: