tirsdag 17. januar 2012

God service av Apple.

I fjor leste jeg i Itavisen om at første generasjons ipod nano kan begynne å brenne. se artikkel her. Så jeg klikket meg inn til apple’s utskifningsprogram for apple nano i november. så fikk jeg mail tilbake å alt var i orden, så det var bare å vente til det kom en returkonvolutt å instruksjoner som jeg måtte følge. Så jeg sendte den inn og fulgte med på prosessen gjennom sidene til apple. Men det varte til over jul å nyttår før det skulle skje noe. Men forrige fredag så kom det en mail atapple hadde sendt min nye ipod nano. så var det bare å glede seg. Da jeg kom fra jobb i dag så sjekke jeg postkassen og en pakkelapp lå der. så jeg skjønte at det var ipoden som var kommet. jeg hentet den med en gang og senere denne kvelden var det tid for registrering av enheten gjennom itunes. Og lading krevdes også. Så nå jeg skriver denne bloggen etter en del tukling og en videblogg som lastes opp til youtube nå. Der jeg prøver så godt jeg kan å ta en liten rundtur med en liten forklaring av knapper og muligheter på denne lille saken av en ipod. Dette er min første vidoblogg. og det gikk fint. men Det ser ut som at jeg mister den når jeg gjør opptak, men det gjorde jeg ikke så jeg holdt godt fast. Jeg tenker over nå hvor god denne servicen var og alt gikk knirkefritt. og Kanskje det vekker min eple-fan delen i meg som jeg hadde for noen år siden da jeg skrev  innlegget eple-fan se her.

Jeg er fornøyd med spilleren og gleder meg til å teste den ut på stereroen i morgen der jeg har mulighet for å Bruke den.

 

Her er min første videoblogg Smilefjes som blunker.

 

Ingen kommentarer: