lørdag 23. februar 2008

Det er vår i lufta.

Nå tror jeg at våren har kommet. For nå i dag var sola så varm at jeg måtte stå en stund å nyte livet å kjenne på vår varmen. Jeg sto å nytet varmen ved coop elektro bygget her i bygda og riktig koste meg i solvarmen. Men jeg tror at det blir snart snø igjen. for det blir alltid en liten overraskelse når våren kommer så tidlig. Nå tåler jeg varmen for den er ikke så sterk, selv om sola gjør så jeg nesten ikke kan se noe på grunn av alt snøen. Jeg har briller som blir til solbrille når jeg er ute, men det hjelper lite når det er sterkt lys på siden der brillestengen er. Da er det umulig å se og det blender meg selv om jeg har solbriller på, og det er ekkelt. Men jeg takler det. Jeg oppfordrer alle mine lesere om å ta seg en tur ut i sola og kose deg. Det er godt det :-)

Ingen kommentarer: