fredag 28. januar 2011

Har startet med mickroblogg.

Ja du leste riktig. Dette er stedet der jeg skal i fremtiden legge ut saker som er for små for bloggen. Og for store for twitters 140 tegn. Når jeg legger et innlegg i mickrobloggen kommer den selvsagt ut på facebook å twitter. Der ligger link til hele innlegget. har du ikke mulighet til å se den der eller på tumblr som tjenesten heter så er det bare å se på høyreside av denne bloggen min. Der kommer det fortløpende ut hva jeg har blogget om i det siste. Men det er her på bloggen de skikkelige tunge innleggene kommer ut etter en god runde med kildesjekk og redigering. Her ønsker jeg å gjøre det så rigtig og nøaktig som overhode mulig for en seriøs blogg. Du kan se alle mine innlegg her. Eller du kan begynne selv med mickroblogg ved å klikke her. Jeg skal prøve så mye å blogge her også, Men som du ser er det stille med i orginale innleggene fra meg. Men jeg leser blogger så det står etter for å bli flinkere med blogging, for det har jeg tenkt å fortsette med.

Ingen kommentarer: