fredag 21. mars 2014

Cd-samlingen min i nettskyen.

Denne helgen her har jeg et stort prosjekt på gang. Jeg jobber med å få cd-samlingen over i nettskyen hos Google's play musikk som er lansert i Norge og i europa denne uken her. Jeg har ventet i over to år på denne tjenesten. Siden jeg viste da at de ville at vi musikkfreaks skulle ha musikken i nettskyen istedenfor på cd å mp3. jeg har testet google play musikk i noen dager nå og er storfornøyd siden google også har tjenesten Google play musikk full tilgang som er en spotify konkurent. Tjenesten koster 79 kroner måneden og har en måneds gratis prøvetid som jeg tenkte å utnytte meg av. Da kan man finne spillelister og andre godsaker innen musikkfronten. Man finner Google play musikk appen på de fleste android mobiltelefoner. Den finnes også for ios (iphone å ipad). cd-samlingen min kan jeg ha liggende gratis intil 20000 sanger. Så jeg håper at jeg kan klare å fylle den tror jeg, ettersom cd-samlingen min er litt stor siden jeg har samlet på cder helt siden konfirmasjon. Jeg har alltid vært interesert i musikk og har altid musikk stående på enten det er radio, pc, musikk kanal på tv'en. På mobil å mettbrett via spotify og tunein. når jeg har det. Ellers syns jeg verden blir litt for stille. Er du interessert i hva jeg hører på er det bare å se i høyre marg i denne blogg, der kommer du rett til en liste jeg legger mine låter som jeg liker å høre på. Jeg elsker musikk og det er derfor jeg esker å spille i et band der alle har en form for funksjonsnedsettelse. Vi møtes annen hver onsdag for å synge litt. Jeg er den som styrer takten når jeg sitter ved trommene som jeg bruker. Jeg har jo spotify som jeg elsker å bruke men dette blir et supplement for å få bort disse cdene som støver ned, slik at jeg får yddet den bort til slutt.

Ingen kommentarer: