lørdag 15. desember 2012

skikkelig julemodus.

Denne bloggen har fått en liten julemodus, for jeg har ikke skrevet noe i det siste men tenkte at jeg må ta et lite innlegg for å vise at det er liv i meg. Grunnen til denne modusen er at jeg faktisk ikke har så mye å skrive om og julen kommer med sine forberedelser å famile å venner samvær slik at bloggen har kommet i bakleksen. Men jeg jobber med å planlegge neste års blogging og sjekker statestikken for dette år finner ut hva som er lurest å skrive om eller ikke skrive om. Mange av dere lesere har funnet det dere har søkt på og funnet det i denne blogg, og det er kjempebra at jeg er til nytte med denne blogg. jeg har satset ganske hardt med skrivingen og fått bevis på det. Ved å se på statestikken at det har kommet fere lesere hit som har funnet meg å mitt. Jeg har lagt til en ny blogglistetjeneste til bloggen nemlig toppblogg.no nå nylig for å kapre flere lesere. Jeg vurderer å skrive et innlegg før året er omme men jeg vet ikke sikkert enda siden julen har sine tradisjoner her i heimen. følg meg på twitter å instagram, flikr å mikroblogg der poster jeg ofte mine bilder å noen videoer. Der kommer det til å komme mange ting utover. men selve bloggen kommer sterkere i 2013 med flere friske innlegg.

Ingen kommentarer: