fredag 26. oktober 2012

Windows 8 er ferdig.

I Dag var det endelig kommet til den ferdige utgaven av Windows 8 som jeg har skrevet litt om og gitt en liten omtale og om at jeg kanskje skulle legge inn windows 8 på en gammel bærbar jeg har stående her. Du finner innlegget her. Men det gjorde jeg ikke. Da var Windows 8 bare i beta altså en testutgave. Men på denne dag ble den endelige utgaven vist fram og flere pcer å nettbrett ble å vist fram som kjører windows 8. Jeg har planer om å bytte ut min gamle laptop som kjører windows vista som begynner å bli skikkelig treig av seg etter så mange år i tjeneste å gjøre den om til en testpc som kanskje kjører ubuntu, altså linux basert pc til slutt. Smilefjes

Så nå er det viktig å oppdatere pcen har jeg funnet ut for mange av programmene som kjører på min windows 7 pc har fått en oppdatering i den siste tiden. Jeg syns at det å oppdatere en pc er viktig å du kan lese min bruksanvisning her. Men hvis du vill oppgradere fra det du har nå f.eks. windows 7 til windows 8 er du nødt til å betale en liten sum for å gjøre det. Jeg har fått oppgraderingspakker til tilbudspriser fra en rekke nettforhandlere nå i dag. Men jeg venter til jeg finner en pc som jeg har lyst på. blir vel en asus hibrid-pc der jeg kan gjøre maskinen om til et nettbrett når det trengs. Lignende min asus transformer som jeg elsker med android 4.1 jelly bean. Smilefjes Min stasjonære skal være windows 7 pc fren til den blir pensjonist den Smilefjes.

Her kommer det noen programmer som jeg vet har kommet ut en ny oppdateringer å jeg skriver det som en liten abefaling av windows programmer for det Har jeg ikke gjort før, men mange kjenner du igjen på grunn av at det er noen som jeg har skrevet om når det gjelder mine anbefalte android apps.

Noteringsverktøyet Evernote å tileggsprogrammet skitch som har akkurat kommet ut til windows 7 å 8 som er et tegneprogram kombinert med evernote kan man gjøre masse.

skype som de fleste har og brukes som ip og video-telefon. kom ut i versjon 6.

Adobe reader XI (11.0) som de fleste bruker når man leser pdf har kmmet i ny versjon.

Så nå er det bare å glede seg til å prøve ut windows 8 når jeg engang kommer meg til elkjøp en tur.

Ingen kommentarer: