fredag 19. oktober 2012

Den digitale undereholdningen er komplett.

Dette har jeg ventet på nå i mange måneder og år. jeg har hørt om videostreamertjenesten netflix som man kunne bruke i Usa eller i amerika Og kun der. Men så begynte ryktene å svirre om en nordisk lansering av tjenesten. Jeg har lest om netflix i mange år og lurte på hvorfor vi ikke kunne ha sen så kul tjeneste her på berget, men så endelig kom den, og jeg meldte meg inn for å se om inholdet er bra og det syns jeg, for jeg har altid vært en filmfreak. Liker godt action og en skikkelig god thriller der du nesten hopper ut av stolen hvis det skjer noe uventet. Det kule er at man kan bruke mobil å nettbrett med tilhørende netflix app som finnes til mange enheter, pluss tv, mediaservere å blueray-spillere med smart-tv støtte. Og ikke minst android, ios og windows phone. Jeg har ikke hatt noe tid til å se på noen av filmene i nettflix katalogen, Men med helgen står for dør så kan det hende at det blir en film fra nettflix. Og med netflix klar så er det jeg trenger for filmer, video, tv-serier, Musikk å radio komplett. Og jeg vil kanskje sette bort alle cdene med musikk å film Smilefjes. Det må nevnes at man må betale 79 kr for en måned som har en rullende abbonementtjeneste som man må huske å stoppe hvis man ikke trenger det lengere.

Her er resten av min digitale underholdningspakke:

Spotify spiller det jeg trenger av musikk og den brukes daglig omtrent. alle kjenner spotify så jeg skriver ikke så mye om den.

Tunein er Nettradiotjenesten som har mange norske Og utenlanske radiokanaler å jeg hører på radio så ofte jeg kan.

Youtube brukes ofte for å få input i nerdeverden slik som å se på nye mobiltelefoner å pcer pluss bærbare pcer. Og finne morsomme videoer som jeg kan le litt av.

Viasatparabolen min har en hardisk som jeg kan laste ned filmer fra Viaplay som jeg bruker av og til.

Så nå har jeg den komplette liste til min underholdning utover høsten å vinteren Smilefjes.

Ingen kommentarer: