lørdag 6. oktober 2012

5 År på SoMe bølgen.

I dag fikk jeg en tweet på twitter som hendviste til meg at jeg har vært 5 år på twitter. Det har jeg desverrre ikke kommet på. Da jeg var innom admistrasjonsdelen på denne bloggen fant jeg jammen ut at jeg har vært 5 år på denne bloggtjenesten her å. Jeg har blogget litt på Msn spaces som det hette men den har jeg ikke funnet tilbake til. Men det var før jeg satset hardt på denne blogg siden. Jammen har jeg lært en del ved å blogge å skrive om det jeg liker å interessene mine som alle vet er teknologi. Men det å skrive om funksjonshemmede å rettigheter er å riktig for meg å skrive om. Pluss de utfordringene jeg har ved å være funksjonshemmet. Det å være på sosiale media å jobbe med det privat er jammen morsomt å erfaringsrikt. Det må jammen nevnes at jeg har hatt min facebookprofil i 5 år også. Men det er nå i det siste 1 1/2 året jeg virkelig har satset på blogg å twitter å litt instagram. SÅ jeg har en liten plan etter dette kom opp. men jeg trenger hjelp fra dere. Ta å les denne bloggen eller bare de innleggene du syns skal være med i blogginnlegget retroinnlegg (skriver tittel når ett innlegg får flest klikk). Etter du har lagt linken i kommentarfeltet å begrunnet det skikkelig. Kun linker som som er skrevet i denne blogg er lov. Og en begrunnelse for hvorfor akkuratt du synes dette innlegget skal få sin sjanse i retroinnlegg. Konkuransen slutter 31.12. 2012 og dette gjelder de nye innleggene som kommer etter at dette innlegget er lagt ut. post linken under med begrunnelse og den blir gyldig etter en sjekk av meg.

Facebook er privat å jeg godkjenner bare de jeg mener jeg kjenner der. Men twitterprofilen @roybjo kan du bare følge, for jeg vil ha flere følgere.

Ingen kommentarer: