lørdag 21. juli 2012

Sommermodus.

Bloggen har ikke tatt helt sommerferie i år. men jeg har satt bloggen i en liten sommermodus i disse ukene som er nå. Det betyr at de tunge it å gadget innleggene uteblir men det blir kanskje litt lettere stoff og ved et personlig preg. Jeg har ferie fra jobben i et par uker til å derfor har jeg satt alt nesten på vent. Man må jo kose seg litt i ferien å ikke tenke blogg å jobb. Jeg har mange andre kanaler som er oppe å går, ikke youtube produksjonen for bloggen min for det er litt mer krevende, så er det en liten ferie der. men det kommer en del som jeg liker av diverse andre videosnutter fra diverse nerdesider her på det store internettet. alt blir fort sendt over til twitter å fb så du har muligheten til å følge med utover ferien min. instagrammene mine dukker fort opp i mikrobloggen og nå i flickr strømmen på høyre side å twitter selvfølgelig. Men selve bloggen er nå i en sommermodus å det synes jeg er godt. Men hei der! Husk å kommenter innleggene mine selv om kommentarsystemet er nytt. jeg fanger opp kommentarene fortere nå når jeg har kommentarsysteme koblet opp på nettbrett å mobil som en app. fint at du legger merke til denne bloggen å deler mine innlegg videre som du synes er interesante for omverdenen. Ønsker alle God sommer!!

Ingen kommentarer: