tirsdag 3. juli 2012

Gammel gadget har kommet til bruk igjen

For mange år siden kjøpte jeg et bluetooth tastatur til å bruke sammen med min nokia n95 som var en kjempegod mobil som jeg savner konforten av og til fra. Et slikt tastatur skulle forbedre det å skrive meldinger osv. Men jeg har aldri fått det helt til. så jeg la det fra meg å der ble det ligende å slenge som oftest med sånne gadgets om man ikke får helt til å bruke eller bare bruke den litt. så leste jeg dette blogginnlegget fra eirik newth der han fant fram sitt nokia tastatur for å bruke midlertidig sammen med sitt nettbrett. Da husket jeg at jeg hadde et sånt liggende. Fant det frem å paret det med min Samsung galaxy s2. som gikk knirkefritt å koble sammen med dette tastaturet. fikk opp notatblokka som jeg testet å skrive med det gamle nokia tastaturet å fant ut at det gikk ann å bruke siden androidtelefoner støtter bluetooth tastaturer fult ut. skrivingen gikk bra å da fant jeg ut at dette blir en del av det bluetooth utstyret som jeg bruker i dag. her har du en side der tastaturet brukes sammen med en nokia n95 som jeg søkte på google som en liten ilustrasjon slik at du kan se det her. Tastaturet er godt å skrive på og har norske bokstaver som æ.ø.å. Jeg digger det den dag idag. og kommer til å bruke det når jeg trenger det på forskjellige møter da asus nettbrettet med tilhørende tastatur som jeg nylig har anskaffet meg er for stort å drasse på. Har du et lignende tastatur som du lurer på om det virker så ta å test det ut på din mobil, så da får du nok sikkert bruk for det.

Ingen kommentarer: