torsdag 3. mai 2012

Min neste mobiltelefon er lansert.

SÅ er dagen kommet for oss som er mobilfrelste av verste slag. Jeg er en av de som bytter mobil hvert år. Og nå er snart tiden inne til å bytte igjen. jeg bytter altid ut når garrantien på min nåværende mobil går ut. eller så venter jeg litt til prisen har gått ned på den nye mobilen. Jeg har sett på mange i disse ukene helt siden Mobile worldt congress i februar i år. en av de er htc one x som er en av de råeste på markedet. Men Jeg har vært Samsung fan i 2 år nå og har nå Min gode samsung Galaxy s2 som er en skikkelig salgsrekord her på berget. Og den har vunnet mange priser. Det har vært en god telefon. og som mange vet har den fått ics innstallert og da ble den enda bedre. Nesten så jeg ikke vil kjøpe meg en ny mobil enda. Men så begynte ryktebørsen å rulle på alle såkalte geek nettsteder og de som har med mobil å gjøre. jeg har fulgt med alle ryktene men det er samsung som har hatt hemmeligheten trygt på plass ser det ut til: Men nå skal jeg ikke holde dere på pinebenken mer. Den nye samsung mobilen har fått navnet samsung galaxy s3. her har du videoen som gjorde meg frelst igjen til å kjøpe ny mobil dette året.

Ingen kommentarer: