onsdag 11. april 2012

Tom for energi.

Dette hender av og til med meg, Jeg blir tom for energi hele dagen. jeg lurer på hva det kan være for jeg prøver å spise sunt selv om jeg er en livsnyter å elsker mat. Og har en regel om at jeg skal spise frokost om morgenen. og når det er lunsjtid på dagsenteret så spiser jeg der å. Middag er jeg nødt til å ha på faste tider for magen er skikkelig orolig. Jeg har skjelden lyst på kveldsmat men må spise litt for å få medisinen til å jobbe skikkelig inn i kroppen. Men så er det de dager jeg tappes for energi og blir helt sløv hele dagen, Og sån er det i dag, men formen her helt okay, så svikter energien maximalt. Jeg sitter å sitter i godstolen min å gidder ikke å se på tven engang, selv om den står på med lyden svakt på. Kaffe det hjelper lite selv om jeg elsker kaffe etter alle mattider untatt kveldsmaten for da må jeg ha te for å få sove. Selv med noen kaffe innabords i dag så var det bare å sitte i stolen og glane blindt på tven som stod der med reprise av “God Morgen Norge” rullende over skjermen. heldigvis har jeg fridag på onsdager, men jeg pleier å vaske gulv men det klarte jeg ikke for energien var ikke tilstede. En av grunnene til engergitapet er medisinen min som jeg tar for min epilepsi for at den ikke skal komme med noen anfall. Men plutselig i dag måtte jeg sove og jeg sovnet skikkelig i godstolen min å sov i over en time.  Jeg syns det er rart siden jeg har hatt en litt for rolig påske med min familie. Da var jeg rolig hele påska. Degynte på jobb i går og da var energien på plass og jeg jobbet masse med det jeg fikk som oppgave. Natt til i dag sov jeg godt, selv om det ble litt sent som vanlig på grunn av at jeg sitte å jobber med mine prosjekter på pcen, og jeg prøver å jobbe med å forbedre leggetiden min men det er jammen vanskelig. Etter middag i dag måtte jeg bare prøve å få ut dette innlegget om dette for å se hvor energien min står henn nå. Men det ser ut til at jeg klarer det selv om det er litt tøft å få ut dette her akkurat nå. Det må vel nevnes at jeg drikker masse vann når jeg er tørst så det måtte bare nevnes i farten. Men nå for jeg prøve å komme med videre i denne dagen her selv om energien ikke er på lag med meg.

Ingen kommentarer: