fredag 6. januar 2012

Bloggåret 2011 tilbakeblikk.

Godt nytt år, og beklager så mye at jeg ikke skrev det i går når jeg skrev apps 3 innlegget. Det var litt uproft av meg. Dette innlegget skal handle om året som var. det har skjedd store ting med denne bloggen syns jeg etter at jeg redesignet bloggen og la inn et nytt slagord. Det viste seg at det skulle bli et pluss med flere lesere enn jeg har hatt på lengere tid. Og det er jammen kosligt å få. Men først på året var det lite med innlegg Men når det nye designet og mobilvising økte innlegskrivingen fra meg. Og jeg har fått en del nye ideer i hodet og det gjelder hverken fredagsgodt konkuranse som var et virkelig bomskudd. Men noe måtte jeg finne på for å kapre lesere. Jeg skriver om teknologi og om mine funksjonshemminger og det syns jeg er viktig at dere får vite om. Jeg vil ikke skrive så mye om så volsomme personlige ting og om familie å venner for det er privat. Jeg blogget et skikkelig mini innlegg om at jeg har blitt onkel og det vil jeg si at det var stort å se et tilkommende familimedlem komme frem og utvikle seg, og at jeg får ta del i det. Det er store greier. Og så bra at det skjedde like etterpå at en god venn gikk bort like før, og det er et stort savn. Men jeg å styret i Onsdagsklubben skal drive Onsdagsklubben videre slik jeg tror det skal gjøres selv om han som var ildsjel nå er borte. Nei nå var jeg litt privat men dette var akkurat på grensen au da.

Hvis jeg skal utpeke inlegg som har vært bra i 2011, så må det være det jeg skrev når jeg brøt av bloggferien min og skrev om favoritt apss som jeg bruker hver dag for å følge med på alt med meg å verden. Da spratt leserstatestikken været, og takk for det. Det andre innlegget er i samme sjanger og det er apps som redder dagen. Der jeg skrev om apps jeg bruker for å redde en hektisk dag. Også da var leserstattestikken i været. test av høtalerdocking var langt oppe på den samme statestikken, så jeg må vel prøve å tenke i de baner når jeg lager innlegg her på bloggen.

Jeg har ikke så store framtidsutsikter for bloggen siden dette er et hobbyprosjekt og ikke et firmaprosjekt. Derfor kan jeg ikke kjøpe store ting å teste den, som du kanskje skjønner er ikke denne bloggen sponset av aktører med produkter å tjenester. jeg tester som oftes gratis tjenester som jeg finner å produkter som jeg kjøper for å bruke selv. Du lurer på: “hvorfor er det reklame på bloggen din da?” jeg svarer som så: Det er fordi jeg tjener litt penger gjennom disse annonsene. dette er en tjeneste som google har, og som du kan få på bloggen din. Jeg tjene ikke så mye, men jeg vil ikke ut med det. men det er så lite at man blir ikke rik av det, hvis du tror det. Da avslutter jeg med å legge ut et bilde som jeg tok av fyrverkeriet på inngangen av dette år.

 

010

 

©Roy Bjørnesset

Ingen kommentarer: