lørdag 17. desember 2011

Jeg digger å sitte oppe leenge på fredagskvelder.

Det er fordi jeg må jobbe forran pcen og få unna noe bloggstoff. finne nyheter og annet stoff som publiseres twitter og facebook til mine followers og venner. Er det noe spesielt så legger jeg det her eller på microbloggen men det er skjeldent. Men nå finner du min nye avis som genereres til noe nytt så div stoff hver dag. du får se innlegget nedenunder. Følger du meg på twitter kommer det en autotweet når det er klart Smilefjes. Musikken står på fra spotify eller itunes. og tiden går relativt fort. i dag hadde jeg ikke noe å skrive om. men jeg sjekket statestikken like før jeg begynte å skrive og kurven viser en slak stigning akkurat som de venter et innlegg nå. Og da tenkte jeg at jeg får legge ut noe alikevel. men jeg har ikke så mye å skrive så du får ta til takke med det du får. Så da har jeg gitt et lite livstegn fra meg.

Ingen kommentarer: