fredag 18. november 2011

Høytalerdocking for android mobiler.

I dag hentet jeg min nye investering på mobilfronten memlig en dockingstasjon med høtalere fra Phillips. Jeg leste testen til din side data og bare måtte ha en sånn, så jeg bestilte meg en fra Netonnet (direktelink til produktet). Jeg unboxet den og var overasket over hvor stor den er. koblet til strømmen og satte den på. Oppsettet av min Samsung galaxy s2 gikk knirkefritt å enkelt med phillips egen fidelio app i Android market (direktelink til appen for installering). Det finnes en qr-kode på enheten der du kan skanne med din android device som jeg gjorde for å få tak i appen. jeg slo på bluetooth og den søkte opp dockingstasjonen med en gang og fant den, så var det bare å koble de to sammen. Det fine med denne dockingstasjonen er at mobilen kan lades når man spiller av musikk/hører på webradio. For den har en micro usb som passer til de fleste androidtelefonene på markedet i dag. Dinsides test viser akkurat dette Smilefjes. Jeg koblet også opp min galaxy tab 7 tommeren på samme måte og det gikk knirkefritt. Men den har ikke micro usb så jeg får ikke ladet den under bruk på dockingstasjonen noe som skulle ha vært mulig syns jeg når mange av de nyere nettbrettene kan gjøre akkurat det men så har de også micro usb installert. men jeg har dockingstasjonen til min galaxy tab like ved så da går det greit Smilefjes. Jeg har også en video som du kan se litt mer om hva jeg mener. og da ser du hvor mange muligheter dockingstasjonen har når den skal koble mobilen opp met den.

 

Ingen kommentarer: