mandag 14. november 2011

En venn som driver å spammer på facebook.

I dag har jeg hatt problemer med en venn på facebooklista som spammer  ned statusoppdateringsveggen min på facebook, Jeg fikk beskjed etter en kommentar på fb om at det var tull. Men jeg valgte å raportere han inn for fb teamet. Og der som her på bloggen min liker jeg ikke kommentarer som kommer inn som spam og har satt inn moderering slik at spam blir satt i karrantene og alle kommentarene er innom em liten moderering før de legges ut. På facebook er jeg interesert i mange ting både venners status oppdateringer og de jeg liker av nettsteder og merkevarer legger ut innlegg der slik at jeg kan se de. men det var ikke vært mulig i kveld når den anntatte vennen har spammet ned hele status oppdateringsveggen min med bare rare og dumme ord som bare er tull. jeg er interesert som BLOGGER og følge en del aktører som jeg liker å følge på grunn av bloggingen. så jeg har søkt på google og fant en wikipedia som kom fram med denne artikkelen om spam så sjekk ut den.

 

Hilsen fra en ekte blogger Smilefjes

Ingen kommentarer: