fredag 21. oktober 2011

Stor mobil lanserings måned.

Som kjent er jeg en skikkelig mobilfreak og i det siste har jeg fulgt med på en rekke mobil lanseringer med Android, iphone og Motorola. men så leste jeg i sted at det kommer jammen en mobillansering til og det er fra nokia i neste uke tror jeg. jeg selv er en skikkelig android fan og fulgte med så godt jeg kunne når Samsung og Google lanserte Galaxy Nexus med sin android 4.0.

Men før det storslagne android cirkuset måtte jeg få med meg motorolas lansering av Droid Razr Og den hadde androd med 2.3.5 og en rekke finnesser. Kult syns jeg.

Men så er det aller største igang og jeg fulgte med så godt jeg kunne på onsdagen etter att det skjedde om natten norsk tid. Når jeg går frem så bruker jeg nettsteder som Android central, engadget mobile, og norske amobil med flere.

så er det iphone lanseringen som jeg fulgte med på litt men ikke keynoten slik mange andre apple fanatikere gjør for jeg er ikke eplefan lenger slik som jeg skrev om i bloggen min for en lang tid tilbake. men en nettside skal jeg gi deg hvis du vil lese om apple’s i produkter da er tipb nettstedet for deg. Også amobil som er nevnt ovenfor kan du sjekke ut når det gjelder iphone også.

Alle mobilene ser spennende ut og jeg gleder meg til min samsung galaxy s2 skal få sin android 4.0 samme gjeldet galaxy tab 7 tommeren som kom ut i fjor.

For å pirre nyskjerrigheten din litt så legger jeg ut tre youtube videoer så du kan se selv.

android 4.0 galaxy nexus.

Android 2.3.5 Motorola droid razr

Iphone 4s med ios 5:

 

Så kanskje du får lyst på en ny mobil nå? Smilefjes

Ingen kommentarer: