lørdag 15. oktober 2011

Bloggen på twitter.

Hei igjen jeg har som kjent en twitterkonto. du kan følge meg på @roybjo og der kan du finne alt det jeg skriver. til å med bloggen min som leveres via twitterfeed. Da fant jeg ut at det er mulig for deg som twitterbruker å kommentere mine blogginnlegg der, hvis kommentaren din er 140 tegn går det fint. Når innlegget legges ut er det bare å klikke på reply for å kommentere. da får jeg det rett inn i innboksen på twitter som videresendes til hootsuite eller tweetdeck.

Ikke nok med det: jeg lanserer stikkordet #roysblogg nå på twitter. så da vil jeg med det få bloggen til å trende av dere lesere. finner du en sak du vil linke til så er det bare å legge inn linken med din anbefaling å så legge inn dette tegnet # etterfulgt med roysblogg. Altså #roysblogg. Med dette vil jeg prøve å få flere lesere. trendordet #roysblogg vil jeg legge inn som en stream på hootsuite å tweetdeck. test det ut.

Ingen kommentarer: